Tuesday, 10 March 2015

Rehat sebentar bersama ......

Assalamualaikum sume!!

Dah ptg2 ni, rasa lapar....check stok, jmpa plak sebikut.... layan aje lah... baru teringat yg ku ade bli sebikut ni aritu...hasil borongan di Cosway bersama teman seangkatan...hahah... ade 3 flavour rasanya, tapi aku beli dua jenis flavour aje...kalau x silap yg satu lagi tu x masin... yg dua jenis aku beli ni salted...sbb aku suka sebikut yg masin skit...kata nya organic,made in Italy... so kategori makanan sihat kah??? menjadi kudapan di waktu lapar di opis, di kala jam dinding menunjukan jam 6 ptg .... layan sebikut pn sodap ^-^ sambil menghirup Kopi Mineral Garam Buluh keluaran Hai-O...(mcm promosi plak)

Pomodoro e Origano con olio extra vergine di oliva (Tomato and Oregano with extra virgin olive oil)

Salati con olio extra vegine di oiliva ( Salted with extra virgin olive oil)



Ape aku merapu ni....hohoiii sambung keje oii!!!


Wasalam...bye2 ^-^

18 comments:

  1. Replies
    1. for me kit kat manis sgt....kikiki..tp ia sgt sesuai digandingkan dgn Jari Manis...

      Delete
    2. SS: nti kencing manis...

      Delete
    3. JM: sok tgk kudong dah..aiyoookkk!!

      Delete
  2. Xpnh lak bli biskut ni kt cosway..sedap ehh..mcm nk try jerr hahaha

    ReplyDelete
    Replies
    1. Sila try....hihi..Aritu tgk mcm menarik..tu bli test rasa...sdap!!

      Delete
  3. Adakah biskut 2 sedap kakak?hahahaha..asal ari 2 x ada kat sni?

    ReplyDelete
  4. Adakah biskut 2 sedap kakak?hahahaha..asal ari 2 x ada kat sni?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Mmmm...dapppp...aritu xde stok kot @_@

      Delete
    2. Smpi 2x comment...kuang..kuang

      Delete
  5. Sedap tu... Zumal pun suka biskut yang rasa masin2 ^-^

    ReplyDelete
  6. Dah leh jadi duta sekot... He He He...

    ReplyDelete
    Replies
    1. sekot!!! sekot!! sape nk beli???

      Delete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...